28 iulie 2014

OZN-uri peste Argentina







Tercermilenio ne prezinta un raport important despre o aparitie OZN inregistrata cu tehnologie infrarosu, inclusiv un interviu cu observatorul argentinian Ivan Orenstein. 
Ivan Orenstein a surprins aceste imagini pe 2 mai 2011. Acestea au fost facute publice recent si au fost deja analizate. Concluzia este surprinzatoare.
Ivan Orenstein a surprins aceste imagini cu o camera Night Vision.''Aceste obiecte nu se pot vedea cu ochiul liber. Le-am inregistrat cu o camera Night Vision. Daca te uiti pe cer nu vezi nimic. Dar cu acest aparat poti vedea obiecte care se misca pe cer. Am inceput sa filmam de anul trecut, spune Orenstein. Am vazut un episod din Tercermilenio in care cineva filma din casa lui cu o camera. Dar avea o camera Night Vision. De atunci am inceput sa fiu interesat de aceste lucruri. Am cumparat o camera si am inceput sa filmez. Acum avem mai multe camere Night Vision. Apoi am creat IDREC - Centrul pentru inregistrarea anomaliilor pe cer. Am filmat, am inregistrat si am trimis materialul la profesionisti. Dupa ce a fost analizat, am descarcat filmul pe internet.''
Orenstein afirma ca aceste obiecte nu pot fi vazute cu ochiul liber, indiferent cat de stralucitoare sunt. El spune ca pot fi vazute numai cu camera conectata la calculator. Aceste obiecte pot fi observate numai pe calculator. ''Daca privim cerul nu vedem nimic. Dar pe calculator vedem orice pe cer. Aceste aparate amplifica efectele luminii. Acesta este efectul acestor aparate. Poti vedea spectrul infrarosu cu acestea. Nu putem vedea in infrarosu cu ochii nostri.''
In legatura cu viteza acestor obiecte, Orenstein spune ca este surprins ca toata lumea, dar nu stie ce sunt. El spune ca aceste obiecte au aceeasi traiectorie tot timpul. Toate merg spre sud. ''Trebuie sa analizam unde merg si cand. Trebuie sa faca ceva in directia aceea. Acolo este Patagonia si Antartica. Nu vorbesc despre sudul orasului Buenos Aires. Ele merg spre sud, unde? Nu stiu, declara Ivan Orenstein.''






           



Sursa: tercermilenio